7 způsobů

7 způsobů, jak zvýšit návštěvnost a prodeje díky videu

1. Přiveďte návštěvníky pomocí návodů a instruktážních videí

Prvním ze způsobů, jak zvýšit návštěvnost pomocí marketingového videa je vytvářet různé video návody pro potencionální klienty. Jeden ze tří lidí rozených ke konci 90. let nebo na přelomu tisíciletí, tzv. millennials, kteří jsou dnes na internetu velice aktivní potvrzují, že si koupili nějaký produkt jako přímý důsledek shlédnutí video návodu nebo instruktážního videa o daném produktu.

2. Zvyšte konverze díky produktovým videím

Vytvořením krátkého promo videa ukážete rychlým a pro uživatele pohodlným způsobem hlavní výhody a vlastnosti vašeho produktu.

Toto video dejte vždy do popředí na svých webových stránkách, ať už na stránce konkrétního produktu tak třeba také do postranního panelu do novinek, recenzí, nebo jiného vhodné místo, které bude na očích návštěvníkům webu.

A pamatujte na délku videa, 30-60 vteřin se jeví jako ideální. Představit takto nový produkt je jednou z nejlepších možností, jak zvýšit návštěvnost stránek a prodejte díky videu.

 3. Zapracujte na responzivitě webu a co nejlepším UX

Není tomu tak dlouho, kdy poprvé v historii přesáhl průměrný počet uživatelů surfujících na internetu pomocí mobilních zařízení ty, kteří se na internet připojují na stolních počítačích.

Dnes tedy není otázkou, zdali mít responzivní web, ale spíše mobilní a responzivní verze webových stránek ladit k dokonalému uživatelskému zážitku.

Sledování videa na mobilních zařízení trhá rekordy a proto je důležité zaměřit svou pozornost na i tímto směrem.

Jakmile se bude uživateli na vašem webu dobře pracovat, snadno najde informace, které hledá a ještě se u toho třeba pobaví, strmě stoupá pravděpodobnost, že se Vám takový zákazník v budoucnu vrátí.

4. Co takhle se udělat zákaznický servis trochu jinak

Poskytovat zákazníkům kvalitní a pravdivé odpovědi na jejich otázky je jednou ze základních součástí zákaznického servisu.

Často na webu najdete stránky nazvané F.A.Q. (frequently asked questions), nebo po česku Otázky a Odpovědi. Kliknete na odkaz a vidíte seznam nejčastěji kladených otázek a stručné odpovědi.

Zákazník většinou získá informaci, kterou hledal, ale někdy to pro něj může být otrava.

Co takhle nabídnout zákazníkům sekci F.A.Q. ve video formě?

Přeměňte nudné F.A.Q sekce do kreativních a vizuálně poutavých stránek, kde se klient nejen dozví kýžené informace, ale také si odnese nevšední zážitek a hledanou informaci dlouho nezapomene, protože si vždy vybaví vaše video, na kterém mu na jeho dotaz odpovídáte.

Nejen že takto zvýšíte svou kredibilitu a zvýšíte důvěru ve vaše podnikání, ale získáte také další materiál, který vám pomůže při SEO.

5. Začleňte na web videa s recenzemi od uživatelů

Jedním z nejúčinnějších cest jak komunikovat vaši hodnotu a přínos návštěvníkům webových stránek je skrze zákaznické recenze.

Video zákaznické recenze jsou další level, který vaši důvěryhodnost vystřelí raketově vzhůru. Otázka jak zvýšit prodejte a návštěvnost díky videu hned dostává jiný rozměr.

video recenze

Po zavedení uživatelských video recenzí můžete očekávat příliv lidí, kteří si před koupí rádi dohledají potřebné informace. A jelikož vy jim je nabídnete na zlatém podnose, kde myslíte, že nakoupí?

Dejte si ale pozor na nákup takových recenzí.

Nejen že to není zcela etické, někdy jde na první pohled poznat, že se nejedná o autentickou recenzi a v neposlední řadě lidé nejsou hloupí a navíc jsou zkoumaví a často hledají informace i o lidech, které v takové recenzi vidí.

Pokud se ukáže, že recenze není přirozenou reakcí vašeho klienta, ale výkon, za který dostal recenzent zaplaceno, vaše kredibilita a důvěryhodnost klesne k bodu mrazu.

Pozor na to!

6. Zvyšte svoje prodeje s reklamou v online videu

72% marketingových agentur říká, že reklamy v online videu jsou stejně účinné jako televizní reklama.

Přestože si myslíme, že TV reklama a reklamní sdělení v online videu nelze jednoznačně srovnávat, čísla pro reklamní sdělení v online videu vykazují stále rostoucí trend a hlavně účinnost a měřitelnost.

7. Retargetujte návštěvníky webu

Zaměřte se na silné stránky vašeho podnikání, výhody, které vaše produkty přináší, problémy, které dokážete snadno vyřešit a hodnotu, kterou svým klientům předáváte.

Myslíte, že pokud jim tyto body předložíte ve formě poutavého videa, zaujmete více současných i budoucích klientů a snáze je pak přimějete k požadované akci? Odpověď necháme na vás 🙂

A to by bylo 7 chytrých cestiček, jak využít video ve váš prospěch a dostat na web více kvalitních návštěvníků nebo znovu a originálně oslovit ty stávající.

aurin

Nadšenec do internetového podnikání, díky němuž může každý pracovat na vlastních snech, aby se dříve nebo později staly skutečností.

Napsat komentář