Novinky na sociálních sítích

Co nového chystá Facebook, YouTube nebo Google?

Na léto si Facebook, YouTube i Google připravili updaty některých svých algoritmů a funkcí.

Facebook aktualizuje svůj algoritmus pro News Feed s cílem skrytí nízko kvalitního obsahu.

Facebook se hájí tím, že toto omezení je způsobem boje proti podezřelým spamerům, kteří rychle a ve velkém sdílejí odkazy na nekvalitní obsah. Z technického hlediska nemohou zakázat někomu sdílení velkého objemu obsahu, ale mohou skrýt obsah z News Feedu, který považují za nekvalitní.

Výzkumy Facebooku ukazují, že odkazy, na které se podezřelí spammeři podílejí, mají tendenci zahrnovat nekvalitní obsah, jako jsou klikací pasti, „senzační“ odkazy a weby s dezinformacemi.

Pokud váš podnik sdílí vysoce kvalitní obsah, nemusíte mít důvod k obavám. Ve skutečnosti s nekvalitním obsahem skrytým ve zdrojích zpráv získává váš vysoce kvalitní obsah více prostoru a tím i více zobrazení.

 

YouTube připravuje generální update Studia a pro autory

YouTube na nedávno proběhlé konferenci VidCon oznámil, že od zcela přetváří aplikaci YouTube Studio pro autory. Nová aplikace bude mít zjednodušené jméno Studio YouTube.

YouTube uvádí, že důvodem pro přestavbu je „umožnit vytvořit více za méně času“.

Stávající aplikace studio pro autory YouTube vám umožňuje uspořádat kanál, spravovat videa a komunikovat s fanoušky. Dobrou zprávou je, že všechny tyto existující funkce budou přeneseny do nové aplikace.

YouTube neodhalil všechny funkce, které plánují přidat do nové aplikace YouTube Studio, ale naznačili, že bude obsahovat také „inteligentní doručenou poštu“, která vám poskytne personalizované návrhy pro zapojení fanoušků a spolupráci s tvůrci.

Chcete-li být jedním z prvních, kdo se dostane do rukou nové aplikace YouTube Studio, můžete se zaregistrovat pro verzi beta na adrese www.youtube.com/yt/studio

 

A co chystá Google?

Google testuje nový návrh pro výsledky mobilního vyhledávání – Search Engine Journal. V SEO zpravodajství tento týden Google zaznamenal testování nového designu jak pro placené, tak pro organické mobilní výsledky vyhledávání.

Zde je stručný přehled tří hlavních změn:

Adresa URL se přesunula do horní části mobilních karet vyhledávání.

Pouze 2 placené reklamy jsou v horní části výsledků ve srovnání s 4 reklamami, které se tam nyní obvykle vyskytují.

Přidání dalších barev do mobilních karet organického vyhledávání. Čtyři barevné tečky se nedají rozkliknout, takže je možná Google bude aktualizovat v budoucím testu.

Je zatím nejasné, jestli bude Google tuto aktualizaci implementovat všem uživatelům, ale budeme  to sledovat a informovat vás.

 

aurin

Nadšenec do internetového podnikání, díky němuž může každý pracovat na vlastních snech, aby se dříve nebo později staly skutečností.

Napsat komentář