NoCash NoMarketing

Jak se zviditelnit i bez peněz na marketing a reklamu?

Je možné prosadit se i bez kapitálu na reklamní kampaně?

 

Při budování internetových projektů bychom si měli už dopředu načrtnout a rozmyslet, jakým způsobem budeme na svůj web přivádět návštěvníky. I sebelepší projekt nemůže být úspěšný, pokud se o něm lidé nedozví.

Proto je traffic, tedy návštěvnost jednou z nejdůležitějších věcí, na kterou je třeba myslet hned na začátku.

Pro úspěch budoucího projektu je tahle otázka jednou z nejdůležitějších. Pokud si připravíte nějakou landing page o pár větách, videu a formuláři pro sběr e-mailů, velmi těžko budete přivádět zákazníky pomocí SEO optimalizace.

Naopak pokud se vrhnete do psaní oborového blogu, neměl by pro vás být problém postupem času vybudovat stálou návštěvnost z organického vyhledávání.

Zvýrazněná slova z předchozí věty jsou právě tím, co dělá proces získávání návštěvnosti zdarma tak „náročný“. Málokdo je dnes schopný a ochotný věnovat velké množství času budování obsahu, který návštěvníky z organického vyhledávání přivede. Je to jedno z dalších dělítek mezi úspěšnými internetovými podnikavci a těmi, kteří to raději vzdají.

 

success and failure

 

Jak už jste asi z čtení mého blogu pochopili, nejsem ten, který by vám mazal med kolem pusy, sliboval hory doly nebo zbohatnutí pomocí nějakých magických softwarů apod. I když jde vždy pouze o můj subjektivní názor, snažím se předat načerpané zkušenosti a znalosti bez příkras a mašliček, jak se velmi často v oboru internetových výdělků děje.

Proto i nyní ode mne na rovinu uslyšíte, že budovat internetové projekty bez peněz na jejich propagaci je přinejmenším běh na dlouhou trať. Většinu lidí to po pár měsících, co neuvidí na svém účtu přibývat tisíce jak na běžícím páse přestane bavit. Právě od nich pak můžete slyšet, že výdělky na těch internetech vůbec nefungují .)

Ale už tenkrát slavný průmyslník a podnikatel Henry Ford říkal:

pokud bych měl poslední dolar pro podnikání, dal bych ho na reklamu.

Bez podpory placené inzerce ať už ve vyhledávačích, na sociálních sítích nebo kdekoli jinde, je velmi těžké se dnes prosadit.

Naštěstí reklama zdarma není jen o budování obsahu a zdlouhavém získávání návštěvnosti z organického vyhledávání. Existují i trochu rychlejší cesty, jak dát o svých projektech vědět aniž by vás to stálo příliš mnoho času nebe peněz.

Ještě než se na jednu takovou zajímavou metodu podíváme,musím se ještě pozastavit nad využívaným pojmem návštěvnost zdarma.

Ona totiž vlastně neexistuje. I návštěvnost z vyhledávačů jako Google nebo Seznam, která je nejčastěji označována a jako návštěvnost zdarma něco vyžaduje.

A to jest obsah. Nejlépe kvalitní, originální a přínosný obsah.

 

obsah je král

 

Aby byl obsah pro čtenáře kvalitní, je třeba věnovat psaní článků mnoho času, který rozhodně zdarma není. Naopak je to něco, co si nikdo z nás koupit nemůžeme. Myslete na to, až budete přemýšlet o svých nových projektech a o tom, jak pro ně budete získávat návštěvníky.

Naštěstí existuje dost metod jak získávat návštěvníky zdarma, nejen z organického vyhledávání a tyto metody jsou kolikrát i výrazně rychlejší, než je tomu u postupného získávání trafficu z vyhledávačů. Kolikrát je navíc možné danou propagaci nějakým způsobem automatizovat a to je přesně to, co nám obrovsky pomůže.

Jak víte, na Facebooku se denně pohybují stovky milionů lidí a proto zaměřit své úsilí na získávání návštěvnosti „zdarma“ právě z Facebooku dává určitě smysl. Díky postupům a nástroji, o kterém se dnes zmíním, můžete oslovit velké množství cílených návštěvníků pomocí Facebooku téměř zdarma.

Nástroj, o kterém bych vám chtěl říci neumí kouzla. Neumí vám přivést návštěvníky na lusknutí prstu, nebo jen tím, že si to budete přát.. Je potřeba vyvinou trošičku úsilí. Můžete ale díky němu návštěvnost vašich projektů znásobit, aniž byste museli znásobit množství času nebo peněz, které do propagace vkládáte.

facebookové skupiny

Mluvím o automatizaci příspěvků do Facebookových skupin. Konkrétně o aplikaci, která vám umožní napsat si příspěvky předem a poté je podle harmonogramu postovat do skupin, kterých jste členem.

Aplikaci SlackSocial stačí propojit se svým Facebookovým účtem a můžete začít. Můžete si připravit neomezené množství příspěvků a automaticky je sdílet do skupin, kde se nacházejí konzumenti vašeho obsahu a potencionální zákazníci.

SlackSocial navíc umí pracovat nejen s Facebookem, ale také s Twitterem, Linkedinem a dalšími sociálními sítěmi. Vidíte ten ohromný potenciál a úsporu času, kterou můžete díky SlackSocial získat?

 

slack social

 

Příprava příspěvků a zalistování všech Facebookových skupin chvilku potrvá, ale poté už necháte práci na SlackSocial, která bude přispívat do vybraných skupin automatickými příspěvky třeba dalších půl roku.

Myslíte, že stojí SlackSocial za vyzkoušení? Určitě ano. Osobně jsem díky této aplikaci přivedl poměrně velké množství návštěvníků na různé landing page a nějaké procento z nich přetavil na zákazníky, nebo fanoušky.

SlackSocial můžete vyzkoušet zdarma a zjistit jestli vám vyhovuje a je pro váš byznys přínosný.

Máte se SlackSocial nějaké zkušenosti? Nebo znáte další aplikace pro automatizaci komunikace na sociálních sítích? Podělte se s námi o vaše postřehy do komentáře.

aurin

Nadšenec do internetového podnikání, díky němuž může každý pracovat na vlastních snech, aby se dříve nebo později staly skutečností.

Napsat komentář