Na co nezapomenout při tvorbě videa pro sociální sítě

Na co nezapomenout při tvorbě videa pro sociální sítě

I přesto, že video marketing obrovsky získává na popularitě, stále mnoho firem nemá solidní představu o tom, jak takové videa pro sociální sítě vytvořit a použít. Pojďme se se podívat na některé důležité zásady.

Ne vždy je virální video naším cílem

Všichni chtějí udělat další virální hit, ale to by určitě neměl být jediný důvod pro vytvoření videa. V mnoha případech bychom na slovo virál měli při tvorbě videa zapomenout.

Sociální video je skvělou možností jak představit svou značku, zaujmout diváky a budovat vlastní identitu.

Pokud pravidelně publikujete zajímavý obsah, udržíte si své diváky a vaše značka bude růst, i když další video nebude zrovna virální hit.

Optimalizujte video pro mobilní zařízení

Obrovský počet video obsahu na sociálních sítích je shlédnuto prostřednictvím smartphonů, mobilů a tabletů. Třeba na Twitteru je to neuvěřitelných 90%. Při produkci videa pro sociální sítě si zkuste položit tyhle otázky:

  • je text a infografika snadno čitelná i na malé obrazovce?
  • jsou náhledové obrázky dostatečně zajímavé aby přiměli diváka video spustit když bude procházet příspěvky?
  • není video příliš dlouhé? Nevypne uživatel obrazovku ještě předtím, než se mu video vůbec načte?

Získejte pozornost a přejděte ihned k věci

Vaše video musí okamžitě zaujmout divákovu pozornost a pokračovat v tempu, aby se mezi vším tím obsahem, který mají diváci na svých zdích neztratilo.

Záleží především na prvních vteřinách videa.

Ujistěte se, že jsou dostatečně zajímavé a vzbuzující pozornost. Poté se rychle přesuňte k jádru věci.

Lidé nemají čas a chuť na omáčku. Nezdržujte je a servírujte jim ihned hlavní chod. Čím kratší video na sociálních sítích je, tím lépe.

Buďte sví

Dokonce i když tvoříte obsah pro firmu, značku, je důležité aby diváci cítili z videa lidskost. Že video dělali lidé pro lidi. Trocha lehkomyslnosti, vtipu a osobního přístupu dokáže udělat divy.

Určitě je to lepší než mdlé korporátní informační video, které vám suše odříká fakta jako robot.

Dejte video obsahu lidskou tvář aby bylo svěží a zajímavé. Vaši diváci vás tak lépe poznají a budou se moci s vaší značkou lépe ztotožnit.

Dobrou zprávou je, že těmto nástrahám se dá vcelku snadno přizpůsobit. Nezapomínejte na ně a při tvorbě video obsahu pro sociální média a posílíte tak svoji značku a zvýšíte počet zájemců o své služby.

Autor příspěvku: aurin

Nadšenec do internetového podnikání, díky němuž může každý pracovat na vlastních snech, aby se dříve nebo později staly skutečností.

Napsat komentář