Popularita online videa stoupá bez známek jakékoli únavy

Vzestup využití videa v online i offline podnikání nelze přehlédnout.

Například jen v USA přesáhl počet uživatelů digitálního videa – to znamená videa shlédnutého na jakémkoli digitálním přístroji v roce 2015 200 milionů lidí, což jsou zhruba čtyři-pětiny jejich celkové populace. Více než polovina těchto uživatelů sleduje video přes smartphone nebo tablet.

Více videí je produkováno každý den než kdykoli v historii.

Každý měsíc je internet nahráno více než celý datový objem všech 3 největších amerických sítí za posledních 30 let.

Největší webová stránka s videi – a druhý největší vyhledávač  na světě je YouTube.

Podívejte se některá až neuvěřitelná fakta o YouTube:

  • na YouTube je shlédnut každý měsíc šest miliard hodin videí
  • každou hodinu je YouTube uploadováno přes 100 hodin video obsahu
  • přes 1 miliardu lidí se na YouTube připojí každý měsíc
  • 14 % uživatelů v USA se připojí a sledují videa na YouTube v pracovní době
  • podle agentury Nielsen, YouTube oslovuje více Američanů ve věku 18-34 let než jakákoli kabelová televize

Docela zajímavá čísla.

Internetoví uživatelé sledující videa mačkají tlačítko „play“ o 532 % více než tomu bylo před 3-mi lety, neuvěřitelný růst.

Experti odhadují, že do konce roku 2017 bude 70% veškerého webového trafficu pocházet z online videí. Myslíte si, že pouze děti nebo teenageři sledují videa? Zkuste to ještě jednou, prosím .)

Video je čím dál tím více důležité i jakékoli podnikání, které chce být na internetu vidět a komunikovat se zákazníky i vedoucí pracovníky firem.

Časopis Forbes a Google nedávno provedli průzkum návyků při sledování videa u 300 manažerů ve firmách generujích alespoň 500 mil. dollarů v ročním obratu.

Tady jsou některé poznatky z tohoto průzkumu:

  • o 80% více seniorních manažerů sleduje online video než tomu bylo před rokem
  • 65% z nich navštíví webovou stránku po shlédnutí videa
  • 59% z nich preferuje vide před textem, pokud jsou k dispozici obě varianty
  • 50% z nich sdílí online videa

Průzkum také poznamenává:

„Z antropologického hlediska jsme četli sami, ale sledovali ve skupině. Ve vztahu k textu je video více sociální médium“.

Pro velké procento mladých manažerů je sdílení videa naprosto přirozené. Online video dobývá také zasedací místnosti, a bude tak činit i nadále.

Zapojit video strategii do vašeho byznysu je jednoduše chytrý tah.

Autor příspěvku: aurin

Nadšenec do internetového podnikání, díky němuž může každý pracovat na vlastních snech, aby se dříve nebo později staly skutečností.

Napsat komentář