i-love-my-products

Vydělávejte peníze online s vaším produktem

Jak vydělat peníze na internetu s vlastním produktem

Mnoho lidí se snaží prorazit do světa se svým vlastním produktem, proto jsem se rozhodl sepsat i tento článek, i když opět určité postupy, rady a tipy se budou prolínat i s ostatními možnostmi výdělku na internetu. Dostat na trh vlastní produkt ale zahrnuje další aspekty, na které by bylo dobré před realizací takové akce myslet. Pojďme se tedy podívat co vše je zapotřebí promyslet a udělat, než se na trh online trh vrhnete s vlastním produktem.

Kolem sebe můžete vidět řadu příkladů lidí, kteří se pustili do vlastního výrobku a slavili a slaví s ním úspěch ať už při offline, nebo online prodeji. Je ale také množství těch, kteří z různých důvodů nedokázali svůj produkt na trhu prosadit a museli se brzy opět stáhnout. Nicméně ti, kteří vedou úspěšný byznys a prodávají vlastní produkty online, mají zřejmě něco společného, nějaký postup či pravidla, které je drží na správné cestě.Pojďme se tedy na tyto pravidla podívat, abychom se vyvarovali zbytečných chyb a zkrátili si cestu k úspěchu.

Hodně podnikatelů je přesvědčeno, že stvoření úspěšného produktu je pouze o tom, mít skvělou myšlenku nebo kvalitní plán procesu výroby, ale celý proces úspěšného prodeje vlastního produktu zahrnuje mnohem více než jen toto. Zkuste se tedy držet při vývoji vašeho vlastního produktu a jeho prodeji následujících tipů.

Zaměřte se na vlastní nápad.

Měli by jste chápat, že skvělá myšlenka sama o sobě není zárukou úspěchu. A naopak špatná myšlenka vás již předem odsuzuje k neúspěchu. Je to sice trochu nekompromisní, ale svět obchodu takový je. Zamyslete se pořádně nad tím, jestli váš produkt může obstát při zkoušce časem, jestli nejde jen o nápad, který se zdá být skvělý právě teď, ale za rok by se po něm nikdo neohlédl. Všichni máme čas od času velké myšlenky a ty budou přicházet pořád, ale je tu několik dalších faktorů, na které je potřeba si také odpovědět, aby jste zjistili zdali je váš nápad opravdu dobrý.

Nebuďte líní a prozkoumejte trh a vaší budoucí potencionální konkurenci.

Je váš produkt unikátní nebo máte jen něco dalšího, co už na trhu v nějaké formě existuje? Inovujete starší produkt nebo jste vytvořili něco ojedinělého, co pomůže mnoha lidem? Funguje vůbec nějaká konkurence vašemu produktu? Nabízí někdo jiný něco podobného? Co by jste udělali lépe? Je to dost otázek nad kterými je třeba se předem zamyslet. I přesto, že váš nápad je velice důležitý, zase jeho váhu nepřeceňujte.

Sám o sobě vám dobrý nápad bitvu nevyhraje. Podívejte se opravdu důkladně, jestli už něco podobného neexistuje, pokud ano co by jste udělali jinak a lépe a zkuste udělat průzkum, zdali bude vůbec o váš nápad zájem. Je lepší věnovat čas na začátku podrobnému průzkumu, než se do něčeho bezhlavě pustit, tvořit půl roku nebo déle a pak zjistit, že váš nápad není zas až taková pecka jak jste si mysleli.

Dejte si záležet na procesu vývoje produktu.

Velký počet podnikatelů má dobré nápady, ale jakmile přijde řada na samotný vývoj produktu, selhávají a jejich produkt se úspěšným nestává. Musíte si dál velice záležet na tom, jaký první dojem váš produkt udělá. Jeho pověst s ním bude dlouhou dobu a dílem také rozhoduje o jeho úspěchu nebo neúspěchu.

Nečekejte nějaké zázračné výkony, pokud něco rychle zbastlíte na koleni, rychle produkt uvedete do prodejte s očekáváním rychlých zisků. Takhle to bohužel nefunguje a vy o své peníze, které jste do produktu věnovali můžete také přijít. Každý produkt reprezentuje vás a vaší značku. Jakmile se dostaneme k produkt marketingu, nezáleží jen na samotné kvalitě produktu, ale také na tom, jak ho prezentujete veřejnosti.

Podstatné je to, co si o vašem produktu myslí zákazníci, ne co si o něm myslíte vy.

Vy si svůj vlastní produkt kupovat nebudete.). Můžete mít skvělý produkt, ale tak mizerně zabalený, že si o něm potencionální zákazníci nebudou myslet nic pozitivního a za hrozným obalem nebudou očekávat ani hledat skvělý produkt. Lidé se při nákupech nechovají racionálně, ale emotivně a na prvním dojmu z produktu tak velice záleží. Nenechte si tedy utéct řadu zákazníků tím, že kvalitní produkt zabalíte do nevábné krabice.

Další faktorem, nad kterým by jste se měli pozastavit, je napojení se na mysl zákazníka.

Spoustě lidem se podařilo dostat na světlo světa skvělý a kvalitní produkt, věnovali spoustu času jeho přípravě, vývoji a marketingu, ale pak jim zůstal plný sklad neprodaného zboží. Stále o svém produktu mluví, dají vám milion důvodů proč je to ten nejlepší výrobek, jaké má skvělé vlastnosti, kolik úsilí vložili do jeho vývoje aby byl perfetkní ve všech směrech, ale neřeknou vám to, na čem nejvíce záleží, tedy co ten produkt přinese vám, zákazníkům.

Lidé se zajímají především o to, co užitečného jim produkt přinese, jaké výhody můžou očekávat když si ho od vás koupí atp. Zaměřte se tedy na při prezentaci vašeho výrobku na to, jaké benefity přinese uživatelům. Dobrým způsobem jak budoucí zákazníky podchytit a přimět je později ke koupi je být s nimi v kontaktu hned od začátku. Musíte jim dát vědět že se na vás a váš produkt mohou spolehnout.

Mnohem lépe se prodává lidem, kteří vás alespoň trochu znají a mají představu o tom, kdo jste. Na trhu je velká konkurence a vy musíte být s lidmi v kontaktu, naslouchat jim, ptát se na jejich potřeby, radit jim, ukázat jak jim váš produkt pomůže vyřešit jejich problémy a proč je právě on to nejlepší řešení.

Dalším zásadou k úspěšnému prodeji je budování značky a dobrého jména vaší značky. Vaši značku by jste rozhodně neměli podceňovat a v budoucnu to může být velice důležitá součást vašeho podnikání, podle které vás budou lidé hodnotit. Poměrně dost také záleží na vizuálním stylu nebo obrázcích, které se svou značkou spojujete. Zkuste dostat svou značku více na oči použitím různých marketingových nástrojů.

Jistě mi dáte za pravdu, že budování značky je běh na dlouhou trať, ale je to podstatná a velice důležitá součást byznysu. Na druhou stranu zničit pracně vybudované jméno trvá jen okamžik a škody mohou být obrovské. Snažte se vaši značku nejen budovat, ale také chránit.

Další skládankou této mozaiky je marketing vašeho produktu. Najde se řada podnikatelů, kteří věnují obrovskou spoustu času a peněz do vývoje skvělého produktu, nechávají si záležet aby měl krásný obal, ale v celé té „posedlosti“ svým produktem zapomenou na jeho marketing. Můžete strávit opravdu měsíce či roky vývojem skvělého produktu, ale pokud o něm nikdo nebude vědět, bude vám to k ničemu.

O svém produktu potřebujete lidem říci a právě k tomu je potřeba se zaměřit na různé marketingové techniky. Efektivní marketing se zaměřuje na vaše cílové publikum a snaží se tyto lidi oslovit. Samozřejmě můžete zaslechnout klepy o tom, že některé marketingové metody vůbec nefungují..ale je to vše o práci se správným publikem. Mnoho lidí nemá s určitým druhem marketingu úspěch a je to v zásadě problém identifikace cílového publika. Pokud vy sami teď přemýšlíte, kdo je cílovým publikem pro váš produkt, nespěchejte a udělejte tuto analýzu velmi pečlivě.

Předposlední oblastní které je třeba se trochu pověnovat jsou zjednodušeně kontakty. Určitě sami víte, že úspěch v byznyse má mnoho společného s tím, koho znáte, než to, co znáte. Můžete být předním odborníkem v nějaké oblasti, ale pokud neznáte lidi, kteří v této sféře mají vliv, je velká pravděpodobnost, že se příliš daleko nedostanete. Sami si jistě umíte také představit a vnímáte při kontaktu s lidmi jejich hlavní zájem.

Jistě vás také velice potěší, pokud projeví zájem o vás nebo o váš produkt, a nebude je zajímat jen jejich vlastní prospěch. To samé musí být „cítit“ i z vaší komunikace. Komunikace s okolím by neměla být o vás a o vašem produktu, měli by jste se zaměřit na druhou stranu, se kterou si vyměňujete názory a snažte se myslet v první řadě na a na jejich potřeby. V angličtině můžeme narazit na pojem „natural networking“ a „selfish networking“.

Natural networking je umění komunikovat s ostatními otevřeně a s jejich potřebami v mysli, na rozdíl od selfisch networkingu, při kterém v kontaktu s okolím myslíte především na svoje vlastní zájmy. Tak nebuďte selfish, myslete v prvé řadě na potřeby ostatních a budujte tak pozitivní auru kolem vašeho byznysu.

V neposlední řadě také nezapomeňte, že pokud si nevíte s něčím rady, vždy je možnost navázat spolupráci s někým, kdo vám pomůže. Pokud vám chybí nějaké znalosti, dovednosti, nebo kapitál, najděte si někoho kdo vám může pomoci. Například se můžete obávat že nedostanete váš produkt k dostatečně velkému publiku. Spojte se s někým, kdo již širokou základnu zákazníků a obdivovatelů má. Nejen že se můžete naučit zajímavé dovednosti a dostat rady od zkušenějších, ale bude pro vás také mnohem snaží oslovit větší množství lidí s menším úsilím.

Při takové kolaboraci ale mějte na paměti, že spolupráce by měla být prospěšná obou stranám. Oba by jste měli ze spolupráce profitovat, proto si také rozmyslete co vy sami můžete druhé straně potencionálně nabídnout. Při budování výdělku s vaším vlastním produktem je toho ještě mnoho, co jsem nezmínil a vydalo by to na další článek.

Pravděpodobně se tedy v brzké budoucnosti dočkáte pokračování, ve kterém bych se zaměřil na konkrétní produkt a na jeho uvedení na trh, co vše takový proces konkrétně obnáší, s čím vším je potřeba se zaobírat a kde a jak produkt prezentovat. Nicméně doufám, že i tento článek byl přínosem a asi teď tušíte, že začít úspěšně prodávat vlastní produkt není taková hračka, jak by se mohlo na první pohled zdát, ale stále je to jedna z nejlepších cest, jak vybudovat vlastní online byznys.

Přestaňte donekonečna pátrat po těch správných příležitostech

Také jsem dříve strávil spoustu času neustálým hledání té správné příležitosti, se kterou bych si konečně mohl na internetu vydělat peníze. Trvalo mi docela dlouho než jsem pochopil jaké postupy na internetu fungují, které nástroje používat a se kterými společnostmi je výhodné spolupracovat. Nakonec jsem ale přišel na to, jak je možné na internetu vydělávat a proto bych vám rád ušetřil čas a peníze a doporučil vám právě ty příležitosti, které mám osobně vyzkoušené a které fungují. Doporučuji ji vám jich hned několik, aby jste si mohli vybrat tu, která vyhovuje právě vám. Ušetřete si raději čas a začněte vydělávat s nejlepšími projekty, které jsem na internetu objevil. 

Autor příspěvku: aurin

Nadšenec do internetového podnikání, díky němuž může každý pracovat na vlastních snech, aby se dříve nebo později staly skutečností.

Napsat komentář